6 Nisan 2014 Pazar

Olcaydan Kayseri mücadelesi sonrası açıklama “Galibiyeti hak ettik”

Beşiktaşlı futbolcu Olcay Şahan, Kayserispor karşısında galibiyeti hak ettiklerini söyledi.

Siyah-beyazlı oyuncu, mücadelenin hemen peşinden tertip eden medya toplantısında yaptığı izahta, rakipleri karşısında maça iyi başlayamadıklarını belirterek, “Ancak daha sonra oyuna iştirak ettik. İkinci yarı netpozisyonlar bulduk. Galibiyeti hak ettiğimizi düşünüyorum” diye konuştu.

Attığı golü, kulübün onursal başkanı Süleyman Seba’ya armağan ettiğinin anımsadılması üzerine Olcay, “Bugün onun doğum günü. Golü Süleyman Seba’ya armağan edeceğimi önceden söylemiştim. Attığım golü Seba’ya armağan ediyorum” ifadelerini kullandı.

İsmail Köybaşı: “Böyle bir maça ihtiyacım vardı”
Siyah-beyazlı takımın savunma oyuncusu İsmail Köybaşı ise sakatlığının hemen peşinden böyle mücadelelere ihtiyaç duyduğunu ifade etti.

Uzun müddetli sakatlıkların en iyi rehabilitasyonunun mücadele oynamak olduğunu vurgulayan İsmail, şunları söyledi:

“Galip gelen takımın oyuncusu olmak artı puan getirir. Bu açıdan mutluyum. Uzun sakatlık dönemi geçirdim. İçimdeki futbol sevgisini ve çalışma azmini bırakmadım. Futbolu çok seviyorum. Kendimi adamış vaziyetteyim. Buna ihtiyacım vardı. İhtiyacım olanı aldım. Bunun keyfini çıkarmak istiyorum. Ancak bununla kanaat etmeyip devamını getirmek en güzeli olur.”

Kayserispor maçını kazandıkları için mesut olduklarını kaydeden İsmail Köybaşı, “Kardemir Karabükspor mağlubiyetini yerine koymak ehemmiyetliydi. İyi futboldan ziyade kazanmanın ehemmiyetli olduğu maçtı. Oyunun genelinde iyiydik. Kazanmak için performansımız yetti. Bunu artırmalıyız” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder